דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עומדים לבחור רשת חברתית עבור שיווק? בואו נעזור לכם! 

מאת    [ 23/11/2020 ]

מילים במאמר: 379   [ נצפה 1549 פעמים ]

בעידן הטכנולוגי שאנו חיים, בייחוד בימים אלו שיטוט ברשתות החברתיות הפך לטבע השני שלנו. בין אם אתם גרים בדרום, במרכז או בצפון הארץ, בדבר אחד ניתן להיות בטוחים – כולכם נמצאים באותם 3/5 מקומות בו זמנית, וזאת כי העולם הדיגיטלי אינו תלוי מיקום גיאוגרפי וכיום אנו חיים בעידן דיגיטלי שמצליח לשאוב אותנו בכל פעם מחדש מעט יותר פנימה. על כן, רוב הסיכויים שגם אתם מקדישים לא מעט זמן ברשת חברתית כזו אחרת, ואת הנתון המופלא הזה מנצלות היטב חברות השיווק.

רגע לפני שיוצאים לדרך

לצד העובדה שרשתות חברתיות מהוות יעד אידאלי עבור שיווק, גם יש לקחת בחשבון שמדובר באתגר לא קטן, כי לצד פייסבוק, לינקדאין, פינטרסט ויוטיוב, גם נמצא את טוויטר, סנאפצ'אט, טמבלר, ומויוזיקלי, כאשר כל רשת היא עולם ומלואו שמכתיב חוקים משלו, מעניק אווירה משלו, מוקף בקהל מעריצים משלו ומציע דרכי שיווק ייחודיות משלו, ועל כן כדי לבחור נכונה נדרשים להתמקד בשני נדבכים משלימים ומקבילים:


    • להבין מיהו קהל היעד של העסק שלכם ומה מאפיין אותו, ובהתאם למסקנות לבחור ברשת החברתית המתאימה.
    • להבין מהם "חוקי המשחק" (או מערכת הפרסום) של הרשת החברתית הרצויה ובמקביל להבין כיצד מצליחים להטמיע בה בצורה הטובה ביותר את המסרים הרצויים.

שואלים את השאלות הנכונות

עברתם על מאפייני קהל היעד שלכם, הבנתם פחות או יותר מה מאפיין כל רשת חברתית ואף התחלתם להריץ בראש אופציות לקמפיינים ממוקדים? ובכן עתה יש לעצור ולערוך בדיקה נוספת, כזו שתכריע האם שיווק בפייסבוק אידאלי עבורכם או לחלופין שיווק באינסטגרם, ביוטיוב או בכלל בלינקדאין.

כיצד עושים זאת? באמצעות הדגשים הבאים:


    • בחנו האם נכון לבחור ברשת חברתית שמיועדת לחברים ובני משפחה או לחלופין לקולגות ואנשי מקצוע (לינקדאין למשל).
    • בחנו האם נכון לבחור ברשת חברתית שעושה שימוש חופשי ברגש או לחלופין ברשת שיותר ממוקדת עסקים.
    • בחנו האם נכון להשקיע ברשת שמיועדת להעביר את הזמן או לחלופין ברשת שמשלבת ידע בעל ערך.
    • בחנו האם נכון לבחור ברשת שפונה למבוגרים וצעירים או לחלופין ברשת שפונה אך ורק לצעירים.
    • בחרו האם נכון למותג שלכם להופיע ברשת חברתית עם מסרים ויזואליים או כזאת שמתמקדת בתוכן מקצועי ומעמיק.

100% מקצועיות

קוראים את הדברים ואט אט הדברים מתבהרים? זהו בדיוק הזמן להעמיק את הבירור ולקחת בחשבון שייתכן ויהיה נכון לפעול בשני מישורים, אם כי כל רשת חברתית מצריכה 100% מקצועיות, כי פחות מכך לא מוביל לתוצאות הרצויות - שיהיה בהצלחה!

משרד פרסום OK עוסקים בקשר שבין קידום מכירות לשיווק בדיגיטל, עם 10 שנות נסיון לקהל העסקי וכושר ניתוח נתונים גבוה, יצרנו יכולת מוכחת בהצלחה הדיגיטלית עבור חברות. 


www.ok1.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב